4-getmenot

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Sonja Romo - 21 februari 2013 10:50

Hejj på er <3! Sovit gott? det har iallafall jag gjort! Okejj,  har inte hört nåt av Jade ännu :'( Hoppas hon kommer hem snaaaaart! <3 Idag ska jag ladda upp bilder till er och försöka göra ny, bättre header till bloggen. Men eftersom jag inte är nån dataexpert så vet jag inte om de kommer lyckas :/ Men ska göra mitt bästa iallafall :)) Ha det bra tills dess! <3 :* Ojj, solen lyser, hoppas våren kommer snart, och föresten 44 dagar till min födelsedag ;) :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ JAG ÄR EN PIGG OCH SOCIAL 13 ÅRIG TJEJ SOM BOR I FINLAND OCH LEVER LIVET MED DE MEST AMAZING FRIENDS (: jAG BLOGGAR OM MIN VARDAG OSV... jAG HAR TVÅ UNDERBARA KATTER OCH EN FAMILJ SOM GÅR MIG PÅ NERVERNA ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker NI att jag ska satsa mera på med bloggen? Ni har möjlighet att påverka! :)
 Mera egna bilder
 fler teenagers-posts o liknande
 fler inlägg
 skriva mer om...?
 ha frågestund
 ladda upp videos, om??

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards