4-getmenot

Alla inlägg under januari 2013

Av Sonja Romo - 31 januari 2013 16:20

                                     

I Love U Babe, Jade utan dig så vill jag inte leva <3 :) BFF!!!!! <3 <3 <3 <3 :* :* :* :* :3:3 <3 :)

Av Sonja Romo - 31 januari 2013 15:39

Ciaoo mina läsare! 

Idag så var det ganska jobbig skoldag med bara skitämnen :/ Hade ju engelskaprov idag oxå, det gick braa :D Men var riktigt störd på mamma eftersom jag drömde en såndär underbar dröm om sasha och just när jag skulle bli kysst blev jag väck,ahahahha.... Mamma sa att när jag var halvt vaken/ halvt sovande så börja ja svära i "sömnen" O hon baa fråga " Sonja, sover du?" ;D Hahah :3 Men iallafall så i skolan så jaa... Int nåt särskilt med sasha, men vill berätta en "trevlig" grejj från igårdagens möte. Jag satt med Lia på ena sidan i gymppasalen och sen märker ja att sasha sitter på andra sidan o sen kan ja int sluta o glo... Och sen medan ja tittar o e helt i min egen värld så märker ja att han sitter o glor på mig och ler jättestort sött leende! <3 Och jag bara dör... ;) haha men imorgon... JAG VILL HA FREDAG!!! För Jade-gulle-griss-älskling-babe-honey-bästis kommer :D ÖVERNATT! O vi ska se med mamma på Voice Of Finland på TV o sen lova mamma att vi beställer pitt-saaa (insidejokes till er som undrar) :D Vet färdigt redan vad jag skall haa ^^ Sorry Babe, vi tar från Koti-Pizza o där finns int frans-kisar (insidejokes IGEN ;3) :(  :)) Men sen så ska vi i badet och jaa... sen har vi planerat att vi skall se Dear John oxå, och äta glass (vet int hudan smak) O sen chips (sover-cream) :3 Vi ska vaa FETTON!! :D :D Haha men bilder bör väll dyka upp från kvällen och kan varna att vi ser drogade ut för vi är sockerfulla så satan! :'D That's You and Me Babe!!! :D <3 :*  men ni ska ha det braa så hörs vi sen... nångång :3 <3

Av Sonja Romo - 30 januari 2013 15:21

Hejj! Nu fuck... vi har engelskaprov imorgon :/ så måst läsa :( Men sen ikväll halv sju ska jag med mamma till skolan på möte för att välja tre tillval för åttan... Är inte säker ännu men tror att jag ska gå vänelevs kurs... och kanske,kanske, KANSKE hussa, och hm.... bildkonst?? De tre TROR jag att de blir ;D Men skoldagen var okej ^^ Tror ni börjar bli trötta på att höra det men sasha glodde idag, igen.... :-D För er är det säkert inte alls intressant men det känns så "herreguud" för mig :D Hoppas ni förstår det ;) Men nu måst jag läsa vidare :O Ha det braa! 

Av Sonja Romo - 29 januari 2013 14:10

Ciaoo!

Först vill jag berätta åt er om dagens höjdpunkt, om man kan säga så... Jade hade haft gympa så jag ville vänta på henne o äta tillsammans med henne dåå... och jag ringde, ingen svarade. Sen ringde hon tillbaka och sa att jag skulle komma till hennes skåp. När jag sedan skulle gå dit så blev jag lite  chockad... Sasha satt där med nån kompis och spelade på telefon, och jade satt bredvid och tog av sig sina skor... Jag stod alltså 5 cm från honom... MEN.... Sen när jag stod vid hennes skåp( bara nån meter ifrån bänken där han satt) Så tittade jag på honom och märkte att han bredan GLODDE på mig, och jag menar att han påriktit glodde, säkert i 10 sekunder bara glo utan att sänka blicken så jag och han sitter/står och glor på varandra och världen stannar (känns det som) Och sedan måst jag titta ner för det blev för pinsamt... :)Det känns verkligen som att han är den rätta, jag menar han är kanske ens liiiiiiiiiiiiiiiiiiite intresserad? Han tittar så mycket och småler sådär jätte gulligt ^^ Men annors så har dagen varit tråkig... Nu måst jag läsa på prov...                                                                                                                                   Puss! <3

Av Sonja Romo - 28 januari 2013 18:39

Helloooooooooooooooooooou <3

idag så har det varit en helt bra dag i skolan, på gymppan dansade vi, haha ganska kul faktist! Och idag är nevelpiercingen exakt 2 månader, grattis! XD Hahha men jaa... skulle redan nu villa byta lixom, den här är för lång (alltså den där "staven", och är rätt bred...) hmmm.... Men sen så kom Jade till oss ^^ Vi åt djupfryst pizza, den var faktist helt god..... och grillsmörgåsar ;D Men nu undrar man vad fan man skall sätta på sig imorgon... aaaaaa! Alltid samma fucking problem! Vill nån bya kläder med mig? ^^ Snällaaaaaaaaaaa? Hahah men jaa... måst leta vidare, och sasha var int i skolan idag :( Och gissa hur det kändes att dansa med den som ens bästis var förälskad i, han som sårade så sjukt... ville bara vrida nacken av han :/                                           men ha det bra! <3

Av Sonja Romo - 27 januari 2013 17:06

Halojj :D


 Nu håller jag på och designar en ny header, eller jag försöker... ganska svårt... men idag var jag och skrinnade. Och har städat mitt rum oxå ;)) Men imorgon är det ju skola D: Och på gymnastiken ska vi lära oss dansa till balen :)) Vad har ni haft för er idag då? :D ha en braa söndag kväll ni med!

Av Sonja Romo - 26 januari 2013 19:00

Hejj igen! :)) Tänkte skriva lite om navel piercing ;)) Jag har ju själv navel piercing sedan två månader bakåt. Men iallafall så var ju såklart jättenervös innan ;D Och när jag for dit med Jade för att hon oxå skulle göra det så hade vi bestämt att det var jag som skulle bli den som blev först piercad :O Och det gick ju till så att jag satt mig på en konstig stol och hon putsade min navel och smycket, sedan sa hon att jag skulle andas från bröstet (om jag minns rätt) Och sen så mittiallt så var det gjort ^^ Kändes inte till mig nånting nästan :D Och slänger snabbt in bilder till er som är snabbt fotade :DD Och jaa... om det är nåt mer ni vill veta så kan ni fråga mig! <3      

Av Sonja Romo - 26 januari 2013 18:36

                               

Presentation


HEJ JAG ÄR EN PIGG OCH SOCIAL 13 ÅRIG TJEJ SOM BOR I FINLAND OCH LEVER LIVET MED DE MEST AMAZING FRIENDS (: jAG BLOGGAR OM MIN VARDAG OSV... jAG HAR TVÅ UNDERBARA KATTER OCH EN FAMILJ SOM GÅR MIG PÅ NERVERNA ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker NI att jag ska satsa mera på med bloggen? Ni har möjlighet att påverka! :)
 Mera egna bilder
 fler teenagers-posts o liknande
 fler inlägg
 skriva mer om...?
 ha frågestund
 ladda upp videos, om??

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards